czytanietopodstawa.blogspot.com

czwartek, 22 lutego 2018

Książka pt. Kapelusz Za Sto Tysięcy, Adam Bahdaj :)

Cześć,
Znalezione obrazy dla zapytania kapelusz za 100 tysięcy
dzisiaj zachęcę was do przeczytania książki dla całej rodziny pt.: Kapelusz Za Sto Tysięcy, autorstwa Adama Bahdaja. Teraz przedstawię wam cytat z tej książki. '' Oficjalnie jestem Krystyna Cuchowska, lecz koledzy nazywają mnie - Dziewiątka Morowo, co? Byłam bowiem szefem gangu (Ś) i ośmiu ode mnie starszych szczeniaków, słuchało mnie jak własnej matki." Z książką, która ma taką bohaterkę, nie sposób się nudzić. Za sprawą przypadku odważna, zaradna i skora do natychmiastowego działania dwunastolatka przeżywa niesamowitą wakacyjną przygodę.
Książka jest zabawna, wesoła i jest bardzo dobra na nudę. Życzę wam miłego czytania i do następnego postu :)

1 komentarz:

  1. Ta książka jest fantastyczna. Czytałam ją chyba cztery razy☺ Czasem myślę co by było kiedy by ta książka nie powstała😊

    OdpowiedzUsuń